Troubleshooting Fundamentals
In deze cursus leert u structureel problemen oplossen.
Zeker technische mensen hebben de neiging zaken over te slaan in troubleshooting processen waardoor zaken uit de hand kunnen lopen. Na deze training zullen de deelnemers altijd bij het begin beginnen hoe simpel een probleem ook is of lijkt.
Deze cursus kan ook worden aangepast aan uw eigen doelgroepen, waarbij ook de praktijkcases kunnen worden aangepast aan uw organisatie.
- Klanten en relaties
- Communicatieve vaardigheden voor een diagnostisch interview
- Analytische vaardigheden
- Probleemoplossend denken
- Gebruikersniveau’s en type klanten
- Live cases
- Evaluatie
Deze training is bedoeld voor iedereen die te maken heeft met problemen en deze voortaan effectief en efficiënt wil oplossen. Dat hoeven niet per sé ICT problemen te zijn.
Deze cursus is ook geschikt voor niet ICT-ers en zelfs voor niet-technici en dus eigenlijk universeel toepasbaar op elk gebied!
09.00 - 17.00
- Algemeen:
- Prijs: € 795
- Taal: Nederlands
Geen sessie ingepland, neem contact op voor mogelijke data.
Docent:
Peter Quene
Peter Quene
- Functies:
- IT Helpdesk
- IT Systeembeheer
- Poweruser
- Netwerk Professional
- IT Manager
- IT Professional
- Webdeveloper
- Webmaster
- ICT opleider
- Docent
- Consultant
- Field Service Engineer
- Technical Support Engineer
- Programmeur
- Database Administrator
- Eindgebruiker
- Categorie:
- Troubleshooting