Resultaatgericht communiceren met management en klanten

Als ICT-professional ken je alle kneepjes van het ICT-vak. Je weet welke oplossingen er nodig zijn, hoe deze te implementeren en te beheren. Toch lukt het je niet altijd om het management te overtuigen van de beste oplossing of heb je het idee dat het management niet naar je luistert. In deze tweedaagse training leer je hoe je effectiever en met meer resultaat kunt communiceren met het management en (interne) klanten. En hoe je je ‘harde’ ICT- kennis en kunde met ‘zachte’ competenties zoals luisteren en inlevingsvermogen voor je kunt laten werken.

  • Communicatiestijlen
  • Feedback geven en ontvangen
  • Luisteren
  • Communicatie vormen
  • Presenteren
  • Inbreng van eigen praktijk cases
Tussen dag 1 en dag 2 van de training zit een periode van ongeveer 1 maand zodat je het geleerde al in de praktijk kunt brengen en op de tweede trainingsdag daarmee weer aan de slag kunt.
Cursustijden: 10.00 - 16.00

Vooraf vindt een intake plaats van ongeveer 1 uur. Dat kan op locatie zijn of telefonisch, daarover neemt de docent vooraf nog contact met de cursist op.
watersplash.jpg